طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی
یکی از روشهای نوین فروش استفاده از بازار اینترنت وطراحی سایت و فروشگاه اینترنتی است.
بسیاری از فروشگاه های اینترنتی انبار فیزیکی ندارند.
حتی کالاهای غیر فیزیکی مثل کارت شارژ و … را به فروش می رسانند.
به تازگی این گونه سایت ها در ایران مورد توجه زیادی قرارگرفته اند .
اکثر مشتریان به خصوص قشر جوان جامعه ترجیح می دهند که به صورت الکترونیک کالای خود را خریداری نمایند.
با توجه به آخرین گزارش اقتصادی شبکه الکترونیکی پرداخت کارت ( شاپرک ) در سال ۱۳۹۵، بیشترین رشد تراکنش مربوط به ابزارهای پذیرش اینترنتی با ۳۹.۰۹ درصد افزایش است.
این رقم تا مهر ماه سال ۱۳۹۵ ، ۸۶/۵۱۳ هزار میلیارد ریال بود.
این آمار نشان از افزایش میزان استفاده از پرداخت الکترونیک در کشور به جای پول فیزیکی دارد.
و بیان کننده این مطلب است که متقاضیان خرید از طریق سایت های فروشگاهی روز به روز در حال افزایش است.
همین موضوع باعث شده است:
تا صاحبان کسب و کار و حتی افراد واسطه گر به فکرطراحی سایت و فروشگاه اینترنتی باشند.
اولین قدم، طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی ای خواهد بود که امکاناتی کامل در زمینه فعالیت شما را داشته باشد.
شاید داشتن تمامی امکاناتی که یک شرکت طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی به شما معرفی می کند مناسب برای کسب و کار شما نباشد.
اما باید هرآنچه برای مخاطب شما مورد نیاز است را شناسایی و در فروشگاه خود داشته باشید.
برای مثال اگر شما در فکر طراحی سایتی برای پوشاک هستید:
باید بدانید این سایت بدون درنظر گرفتن حق انتخاب مشتری در زمینه رنگ، سایز و نوع محصول بی نتیجه خواهد بود.
و مشتری را در انتخاب محصول گنگ و شاید محدود می کند.
گام دوم، رعایت اصول استاندارد طراحی سایت می باشد.
این اصول ابتدا برای هرچه کاربردی تر بودن و سهولت استفاده تمام اقشار از سایت و در درجه بعد برای استانداردسازی برای موتورهای جستجو گر باید انجام پذیرد.
زیرا بعد از طراحی سایت حتما نیاز به بالاتر بودن در صفحات جستجو نسبت به سایر رقبا را پیدا خواهید کرد.
اگر شما یک فروشگاه حرفه ای با تمام امکانات لازم هم داشته باشید:
ولی نتوانید این امکانات را به مخاطبین معرفی کنید، مسلما موفق نخواهید بود.
گام آخر و مهم تر از یک طراحی سایت، استراتژی برای معرفی مزایای فروشگاه اینترنتی طراحی شده و شناساندن آن به کاربران می باشد.
این راه از طریق بازاریابی اینترنتی (دیجیتال مارکتینگ) قابل انجام خواهد بود.
برای بازاریابی اینترنتی حتما برنامه ریزی داشته باشید.
و از تجربه و دانش نیروهای متخصص در این زمینه بهره مند شوید.
پارسیان ارتباط چگونه به این نیازها پاسخ داده است؟
شرکت پارسیان ارتباط در تمامی این مراحل شما را یاری می کند.
اولویت ما توسعه کسب و کار و افزایش فروش مشتریانمان است.
در این راستا قبل از هراقدامی برای طراحی سایت ابتدا جلسه ای مشاورهای و به صورت رایگان با مشتریان برگزار میگردد.
تا نیازهای آنها به صورت کامل بررسی گردد و در واقع قبل از اجرایی شدن، سایت تحلیل شود.
در نهایت، به امکاناتی در سایت خواهیم رسید که مختص مشتری بوده تا بتواند نیازهای مخاطب خود را پاسخگو باشد.
بعد از آن با طراحی گرافیکی کاملا اختصاصی این امکانات را روی وب سایت پیاده خواهیم کرد.
اما کار به اینجا ختم نخواهد شد.
شرکت پارسیان ارتباط که یکی از متخصص ترین شرکت ها در زمینه سئو می باشد، کلیه سایت های خود را مطبق با آخرین استانداردهای گوگل طراحی و اجرا می نماید.
تا مشتری بتواند بعد از طراحی سایت از رقبای خود پیشی بگیرد.
یکی از مشکلاتی که مشتریان بعد از طراحی وبسایت با آن مواجه میشوند، پشتیبانی ضعیف یک شرکت طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی است.
به همین خاطر پارسیان ارتباط خدمات پشتیبانی را یکسال به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می دهد تا بتوانند از امکانات موجود در سایت بهترین استفاده را برده و در صورت بروز هرگونه ایراد در اولین فرصت آن را برطرف نمایند.
بعد از این یک سال نیز مجدد به صورت سالیانه پشتیبانی با درخواست مشتری قابل تمدید خواهد بود.
یکی از مهمترین ویژگی سایت های فروشگاهی طراحی شده توسط پارسیان ارتباط این است که:
به گونه ای طراحی می شوند که در نتایج گوگل در رتبه های بالای جستجو قرار گیرند.
و نکات مرتبط با سئو سایت فروشگاهی در آنها به صورت کامل رعایت می شود.
این موضوع برای مدیران فروشگاه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
و باعث می شود که فروش سایت به میزان قابل توجهی افزایش یابد.