بلاگ

آذر ۱۴, ۱۳۹۷

راه اندازی کایاکو

کایاکو چیست؟

سیستم پشتیبانی آنلاین کایاکو یکی از پرطرفدارترین سیستم های پاسخگویی به بازدیدکنندگان است که مورد توجه شرکت های بزرگ قرار گرفته و در ایران شرکت های بزرگ هاستینگ از این سیستم برای پشتیبانی کاربران و ارسال تیکت و پاسخ به تیکت های کاربران استفاده می کنند.

این سیستم دارای امکانات بسیار متنوع و دارای نرم افزار ،وب ، موبایل و دسکتاپ است.

 پورتال موبایل برای آندروید در حال حاضر در دسترس در بازار آندروید
  • مرکز بخش فهرست کلی و تعداد تیکت
  •  مدیریت کامل تیکت با پشتیبانی از پیوست
  •  پشتیبانی از ماکروها تیکت و یادداشت ها
  • جستجوی تیکت و جستوی پیشرفته
  •  پرداخت ها

نرم افزار دسکتاپ مورد استفاده توسط پشتیبانان سایت،جهت پشتیبانی به معنای واقعی ، کاربران با استفاده از پرتال دسکتاپ برای نظارت بر بازدید کنندگان وب سایت ، مدیریت چت زنده، ایجاد و دریافت تماس از طریق پرتال و ارائه پشتیبانی و ارسال پاسخ به کاربران استفاده می کنند.

امکانات کایاکو دستکاپ
  • مشاهده ای پی بازدیدکننده
  • مشاهده نوع مرورگر بازدیدکننده
  • مشاهده صفحه ای که بازدیدکننده در آن قرار دارد
  • نمایش پرچم کشور بازدیدکننده
  • نمایش اسم کشور بازدیدکننده
  • نمایش سایت ارجاع دهنده بازدید به سایت شما (گوگل ، یاهو و هر سایت دیگر)
  • نمایش متن سرچ شده در موتور های جستجو
  • نمایش تایم انتطار درخواست چن آنلاین
  • نمایش دپارتمان مربوط به پشتیبانی آنلاین هر کاربر
  • نمایش نام کاربر پاسخگو به هر بازدیدکننده
امکانات مربوط به چت آنلاین کایاکو دستکاپ
  • امکان ارسال پنجره دعوت به چپ برای بازدیدکنندگان با متن دلخواه شما
  • امکان ارسال فایل به برای بازدیدکننده در حال چت
  • ارسال متن اتوماتیک قبل از شروع چت .مثلاً (لطفا صبر کنید ، یک اپراتور به زودی به شما پاسخ خواهد داد)
  • امکان گرفتن عکس با خود برنامه دسکتاپ و ارسال عکس برای بازدیدکننده ( جهت راهنمایی و موارد مشابه)
  • امکان داشتن چت به صورت کنفرانسی ( چند نفره )
  • امکان انتقال چت آنلاین به بخش دیگر . مثلاً‌ از بخش فروش به بخش پشتیبانی بدون قطعی ارتباط
  • امکان ذخیره اطلاعات متن چت برای مدت زمان طولانی
  • ذخیره اتوماتیک ای پی شخص و نام ویزیتور برای بازدید های آینده
  • امکان مسدود کردن ای پی بازدیدکننده برای جلو گیری از ورود به چت آنلاین
  • داشتن صدای آمدن پیام برای کاربر(پشتیبان ) و بازدید کننده جهت اطلاع از پاسخ جدید
  • امکان گذاشتن نظر سنجی و سیستم رای دهی در پایان هر گفتگو
  • امکان گذاشتن لینک ارسال انتقادات وپیشنهادات در پایان هر گفتگو
  • امکان پرینت متن چت
امکانات کایاکو وب برای واحد ها
  • امکان اینجاد نامحدود دپارتمان (‌ بخش یا واحد مثل بخش فنی ، پشتیبانی ، فروش و … )
  • امکان تعریف سطح دسترسی برای هر کاربر
  • امکان مشخص کردن وظیفه هر کاربر
  • امکان مدیریت چند بخش توسط یک کاربر
  • دارای صندوق تیکت های کاربری
  • دارای باکس تکیت های ( بررسی نشده – در حال بررسی – منتظر کاربر و حل شده )
  • نمایش تعداد تیکت های هر باکس
  • مدیریت بر تیکت های دریافتی
  • ارسال پاسخ به تیکت ها
  • امکان انتقال تیکت به بخش دیگر جهت بررسی و پاسخگویی
امکانات کایاکو وب برای کاربران( پنل کاربری)
  • ارسال تیکت به دپارتمان مورد نظر
  • دارای ۶ وضعیت ارسال تیکت( عادی- متوسط – زیاد – فوری – اظطراری و بحرانی برای ارسال تیکت)
  • دارای ۴ وضعیت تیکت های ارسال شده( بررسی نشده – در حال بررسی – منتظر کاربر و حل شده )
  • نمایش نام ارسال کنده تیکت
  • نام بخش مروبط به تیکت ارسال شده
  • نمایش نام یا واحد پاسخگو به تیکت
  • نمایش تاریخ و آخرین وضعیت بروزرسانی تیکت
  • نمایش سطح رنگی برای وضعیت های مختلف تیکت
  • امکان ارسال فایل همراه با تیکت
  • امکان اضاف کردن اصلاحیه به تیکت
مطالب دیگر…

نمایندگی فروش محصولات کریو

نمایندگی فروش محصولات Fortinet

نمایندگی رسمی فروش آنتی ویروس

سیستم تیکتینگ

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *