کایاکو چیست؟
سیستم پشتیبانی آنلاین کایاکو یکی از پرطرفدارترین سیستم های پاسخگویی به بازدیدکنندگان است که مورد توجه شرکت های بزرگ قرار گرفته و در ایران شرکت های بزرگ هاستینگ از این سیستم برای پشتیبانی کاربران و ارسال تیکت و پاسخ به تیکت های کاربران استفاده می کنند.
این سیستم دارای امکانات بسیار متنوع و دارای نرم افزار ،وب ، موبایل و دسکتاپ است.
پورتال موبایل برای آندروید در حال حاضر در دسترس در بازار آندروید
- مرکز بخش فهرست کلی و تعداد تیکت
- مدیریت کامل تیکت با پشتیبانی از پیوست
- پشتیبانی از ماکروها تیکت و یادداشت ها
- جستجوی تیکت و جستوی پیشرفته
- پرداخت ها
نرم افزار دسکتاپ مورد استفاده توسط پشتیبانان سایت،جهت پشتیبانی به معنای واقعی ، کاربران با استفاده از پرتال دسکتاپ برای نظارت بر بازدید کنندگان وب سایت ، مدیریت چت زنده، ایجاد و دریافت تماس از طریق پرتال و ارائه پشتیبانی و ارسال پاسخ به کاربران استفاده می کنند.
امکانات کایاکو دستکاپ
- مشاهده ای پی بازدیدکننده
- مشاهده نوع مرورگر بازدیدکننده
- مشاهده صفحه ای که بازدیدکننده در آن قرار دارد
- نمایش پرچم کشور بازدیدکننده
- نمایش اسم کشور بازدیدکننده
- نمایش سایت ارجاع دهنده بازدید به سایت شما (گوگل ، یاهو و هر سایت دیگر)
- نمایش متن سرچ شده در موتور های جستجو
- نمایش تایم انتطار درخواست چن آنلاین
- نمایش دپارتمان مربوط به پشتیبانی آنلاین هر کاربر
- نمایش نام کاربر پاسخگو به هر بازدیدکننده
امکانات مربوط به چت آنلاین کایاکو دستکاپ
- امکان ارسال پنجره دعوت به چپ برای بازدیدکنندگان با متن دلخواه شما
- امکان ارسال فایل به برای بازدیدکننده در حال چت
- ارسال متن اتوماتیک قبل از شروع چت .مثلاً (لطفا صبر کنید ، یک اپراتور به زودی به شما پاسخ خواهد داد)
- امکان گرفتن عکس با خود برنامه دسکتاپ و ارسال عکس برای بازدیدکننده ( جهت راهنمایی و موارد مشابه)
- امکان داشتن چت به صورت کنفرانسی ( چند نفره )
- امکان انتقال چت آنلاین به بخش دیگر . مثلاً از بخش فروش به بخش پشتیبانی بدون قطعی ارتباط
- امکان ذخیره اطلاعات متن چت برای مدت زمان طولانی
- ذخیره اتوماتیک ای پی شخص و نام ویزیتور برای بازدید های آینده
- امکان مسدود کردن ای پی بازدیدکننده برای جلو گیری از ورود به چت آنلاین
- داشتن صدای آمدن پیام برای کاربر(پشتیبان ) و بازدید کننده جهت اطلاع از پاسخ جدید
- امکان گذاشتن نظر سنجی و سیستم رای دهی در پایان هر گفتگو
- امکان گذاشتن لینک ارسال انتقادات وپیشنهادات در پایان هر گفتگو
- امکان پرینت متن چت
امکانات کایاکو وب برای واحد ها
- امکان اینجاد نامحدود دپارتمان ( بخش یا واحد مثل بخش فنی ، پشتیبانی ، فروش و … )
- امکان تعریف سطح دسترسی برای هر کاربر
- امکان مشخص کردن وظیفه هر کاربر
- امکان مدیریت چند بخش توسط یک کاربر
- دارای صندوق تیکت های کاربری
- دارای باکس تکیت های ( بررسی نشده – در حال بررسی – منتظر کاربر و حل شده )
- نمایش تعداد تیکت های هر باکس
- مدیریت بر تیکت های دریافتی
- ارسال پاسخ به تیکت ها
- امکان انتقال تیکت به بخش دیگر جهت بررسی و پاسخگویی
امکانات کایاکو وب برای کاربران( پنل کاربری)
- ارسال تیکت به دپارتمان مورد نظر
- دارای ۶ وضعیت ارسال تیکت( عادی- متوسط – زیاد – فوری – اظطراری و بحرانی برای ارسال تیکت)
- دارای ۴ وضعیت تیکت های ارسال شده( بررسی نشده – در حال بررسی – منتظر کاربر و حل شده )
- نمایش نام ارسال کنده تیکت
- نام بخش مروبط به تیکت ارسال شده
- نمایش نام یا واحد پاسخگو به تیکت
- نمایش تاریخ و آخرین وضعیت بروزرسانی تیکت
- نمایش سطح رنگی برای وضعیت های مختلف تیکت
- امکان ارسال فایل همراه با تیکت
- امکان اضاف کردن اصلاحیه به تیکت